lørdag den 31. august 2013

Havde besluttet mig for at tage en tur i fiskepark her til morgen, da ungerne skulle på ferie hos mine forældre. Valget faldt på Dvergtved- det er klart min foretrukne fiskepark. Der er ikke for mange mennesker, og altid fisk nok. Det var også tilfældet idag, men de var svære at få i hugget. Forsøgte med slowfish, små stripperlink, lille möra silda, små meppsspindere, og bombarda og flue, men det var ikke lige opskriften idag. Forsøgte så med powerbait på bunden, og det gav også et par forsigtige hug, men ikke noget der kunne give fisk. Forsøgte mig så med orm, og det gav en enkelt ørred. Det skal siges, at da jeg var halvvejs gennem fiskeriet, ankom 80(!) fiskere, fra dansk metal, der havde lejet sig ind denne dag. Overvejer lidt at tage derud i morgen igen, for der er sat fisk ud efter at alle disse mennesker skulle komme, så søen er godt fuld af gode fisk!! Men 9 m/s og regn trækker lidt i den forkerte retning...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar