søndag den 11. august 2013

Fiskeri og dykning

Har cyklet og løbet en del på det sidste, så fiskeriet har været sat lidt i skammekrogen:-) Var dog en tur med Daniel ved boller sø i midtugen. Det gav ikke det store, men et par gutter der fiskede, fik en flot stor ål på skalle, som de lige så flot satte ud igen. Vejret var fint, og afslapningen i top:-)
Lørdag var jeg en tur i Frederikshavn med Morten efter flade.
Vi fik en lille genudsætter, og en skrubbe på 28. Vi ville også snorkle, for vi havde set i tv, at der var nogle der fangede flade med hænderne. Vejret var pisse koldt, så derfor blev det ikke så længe- men våddragt skal erhverves, og så forsøger vi igen:-)
Når jeg skriver om ture i naturen, er der en meget kær ven, der altid har stået ved min side, hver dag møder mig med glæde og helt og aldeles er et fantastisk væsen. Hun følger mig altid i naturen, og elsker den lige så højt som jeg. Derfor skal hun SELVFØLGELIG være  på denne blog..






 Jo mere jeg lærer mennesker at kende, desto mere holder jeg af hunde.
Staél, Madame de

Ingen kommentarer:

Send en kommentar