søndag den 16. juni 2013

Siden 8.klasse har jeg haft en interessefælde, og den dag i dag er han stadig min bedste fiskebuddy! Der er ikke det fiskevand, eller den fiskeart, som jeg og Daniel ikke har vendt bunden i vejret på:-) Vi er for øjeblikket på fisketur 5-6 gange om ugen- det kan opstår pludseligt. En sms fra den ene til den anden, og 30 min senere står vi ved vandet. Uafhængigt af hinanden kan vi handle tænke ens omkring fiskeriet. F.eks. Havde jeg taget et billede af en kanon udsigt udover havet, med solen som baggrund, og lagt det som baggrund på min tlf. Jeg viste Daniel det, og han grinede og viste sig sin baggrund- det var af den samme udsigt, taget på den samme fisketur, fra det samme sted- uden vi havde talt om det:-) Vi skal ud og fiske i aften. Har lige sat og tænkt på, at jeg vil se om ikke jeg kan få en stor aborre, da Daniel skriver om jeg ikke tager små skaller med, da han vil se om han ikke kan narre Aborrene i aften.. Af og til FUCKING SPOOKY! Herunder ses Daniel med en Gedde på 9,2 kg. taget på en lille spinner på en 7 kg´s line. Jeg havde bad wipes gennem hele kampen, og da jeg endelig fik den i nettet gik dette i stykker på kanten af søen, så vi begge måtte kaste os over dyret, og slæbe det i sikkerhed. Den blev selvfølgelig nænsomt genudsat- Mit fiskerimantra: Limit your kill!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar