mandag den 19. maj 2014

Siden sidst

Har haft et par nul-ture, siden jeg skrev sidst.. De er jo ikke de mest spændende, men skal med på sitet, for at skabe et realistisk helhedsbillede.
Den første var i skovsøen. Havde heller ikke denne gang hug overhovedet, men så fisk. Er ret sikker på det var karpefisk (karusser/suder/karper). Det er et fantastisk sted, og jeg fisker der gerne 10 gange mere uden gevinst.
Den anden tur var med sønnike, i min chefs sø. Vi fangede ikke noget, men havde en gedde, der gik med proppen. Desværre slap den igen. Da vi tog hjem, sagde jeg til sønnike "Det var ærgeligt vi ikke fangede noget", hvortil han svarede "Skidt med det, så blev vi jo ikke bidt i fingeren!"- Thats the spirit! :-)


Havde Lørdag tøsen med i boller sø. De første 1,5 time, havde vi et par løse hug, men intet på land. Til gengæld fik vi nogle fine fisk, da vi gik ned til fisketrappen. 2 Aborre, 1 Skalle, og 3 Rudskaller- hvor den største var på 28 cm. Så det var en rigtig børnetur. Fiskede også efter gedder, men uden held. Har på 2 ture til bollersø, stadig ikke haft et hug fra en Gedde. Søen bliver fisket hårdt af polakker/rumænere/ukrainere. Og det er som om "Catch and release" ikke rigtig er slået igennem i disse områder! Det med at eje et statstegn ditto. Er bekymret for søens bestand af gedder. De fleste af aborre og skaller jeg har taget, har været meget store- dette kunne også indikere, at der ikke er så mange rovfisk.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar