fredag den 20. marts 2015

Roder i arkiverne..


Foråret er begyndt at titte frem, og jeg har været af sted de første 3 gange med ungerne, efter agnfisk- Isabell tog årets første fisk.. En aborre, der på forunderligvis, må have gabt kæben af led, for at gabe over den lille krog. Det er ellers blevet til lidt skaller i svanelunden, så nu er vi ved at have samlet sammen til årets første fisketur. Mit fokus er skredet lidt kan jeg mærke.. men ikke nødvendigvis til det dårlige.. Den umiddelbare glæde som er til stede, når ungerne får en fisk på linen, giver faktisk et større kick, end selv at fange noget. Så har på fornemmeren, at mit fiskeri hvor mit mål er, at jeg skal fange noget, ikke bliver til så meget i år- det andet er federe:-) 





Sad i dag og rodede i gamle fiskeblade, for at få den smidt ud, og kun gemme de artikler der havde relevans for mig. Faldt over en artikel om sandarter, og kom til at tænke på den eneste sandart jeg har fanget. Taget i 2007 i Guldager sø, på en skalle på bunden, da jeg fiskede efter store ål:-) Mener den vejede 3.8 kg- længden husker jeg ikke:-) Noget helt andet billedet illustrere, er at der er sket en rivende udvikling, med kameraerne i mobiltelefonerne, på de 7 år det er siden, jeg fangede dyret:-)- Den blev selvfølgelig genudsat.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar