mandag den 21. september 2015

Efterår = Fiskepark.


Havde besluttet mig for en tur i put&take. Spørgsmålet var bare.. Hvor? Havde forskellige bud, men besluttede mig for Dvergdved Fiskepark. Der var massere af aktivitet, og jeg var sikker på, at min powerbait nok skulle give gevinst.. Sådan gik det dog ikke. Søen jeg fiskede i, var fuld af småfisk, og det så ud til, at ørrederne gik og hapsede af dem. Så tog stængerne, og gik over i den anden sø. Her var der ligeledes massere af aktivitet. Men baiten var ikke populær. Forsøgte mig lidt med spinner og blink, men det var heller ikke det der skulle til. Smed en orm ud til et sted i søen, hvor der havde været en del aktivitet. Der gik ca. 10 min, så var enca. 2 kilo´s ørred faldet for agnen. Orm gav ikke mere, og jeg forsøgte mig med spinner igen. Har tabte jeg en helt ved land på en hvid 1´er wibrax. Men ellers- igen- en lidt for stille dag i denne fiskepark. Næste gang jeg skal i fiskepark tror jeg det bliver Serritslev. Der er altid mange mennesker, men også altid fyldt med fisk.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar