fredag den 11. april 2014

Dybt inde i en mørk hemmelig skov...

 
... Ligger denne sø! Var sidste år ude at gå med hunden, da jeg stødte på den, og tænkte den skulle have et skud fra hoften på et tidspunkt. Det blev så for en god uge siden. Det var en af de der dage hvor, jeg ikke så en fisk og ikke havde hvad der ligner hug.. Og en af de dage hvor det bare var pisse ligegyldigt. Fuglene sang, kunne ikke høre nogen civilisation overhovedet, og signalet til min tlf., var for længst røget. Det eneste der mindede mig om, at jeg ikke var den sidste mand på Jorden, var en kondiløber, der pludselig dukkede op ud af det blå. Har siden hen hørt, at der burde være suder i denne sø. De giver jo en fed fight, så når temperaturen stiger lidt mere, skal jeg forsøge mig igen.. Og er der ingen suder- er det lige meget! Dette er naturens svar på fodboldens Christiano Ronaldo.. Unikt! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar